Accepterad Tim Hansen | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim Hansen

Icke Medlem
Meddelanden
89
Reaction score
16
Användarnamn: Tim Hansen

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/timerbest123/edit/info

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: Tim Hansen

Vad är din discord tagg? Tim Hansen#5534

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by server: Du har blivit avstängd för: grov powergaming. Återstår: 4 dagar 23 timmar 46 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag krockade med min bil och så fortsatte jag köra med än gång, som om inget hade hänt. Det var riktigt slarvigt av mig och jag kommer inte gör om det. Jag ska istället rpa på det och låtsa att jag har ont som i verkligheten och inte köra med en gång. Alltså jag bröt mot grundregeln powergaming.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var jätte stressad för jag hade jätte lite mat. Jag skyndade mig till matbutiken för att köpa mat och så råkade jag krocka med bilen. Jag var väldig stressad och då fortsatte köra som om inget hade hänt. Sedan blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ät mycket riktigt ban. Jag bröt mot grundregeln powergaming. Alltså jag krockade men fortsatte köra som om inget hade hänt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 5

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad cirka 5 gånger. Jag har lärt mig av alla mina bans.
Exempel
När jag var helt ny i denna servern så gick jag fram till en ingame och sa att jag är ny i denna servern. Man ska istället säga att jag är ny i staden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja verkligen, jag skulle inte försatt kör som om inget hade hänt. Jag skulle alltså stanna och skådespela att jag hade ont och exempel lägg mig ner på marken och skådespela och bara inte köra där ifrån.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag visste det här innan, det var bara riktigt slarvigt av mig och jag var väldig stressad. Man ska i alla fall skådespela när man krockar och inte bara köra där ifrån som om inget har hänt.

Har du läst våra regler? Ja

+rep Verkar och känns som att du fattar att du gjorde fel. Bra skrivit men tänk på det nästa gång att INTE bara köra iväg då du vet att man inte får göra det! :)

Ditt ban överklagande har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka