Tim Danielsson | Ansökan till Support [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    2
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tha Gaymers

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
11
Användarnamn: Tim Danielsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Vad heter du på discord? Tha Gaymers#7597

Ange ditt födelsedatum 18 April 1997

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Mina tider varierar lite från dag till dag men jag brukar vara aktiv ca 7 timmar om dagen. Har märkt att jag ofta är aktiv när det inte är så många andra som är aktiva :)

Berätta om dig själv Jag heter Yoshi och är 23 år gammal. Jag bor utanför Västerås och gillar att sitta vid datorn. Mestadelen av min tid är jag inne på forumet samtidigt som jag tar mycket WL intervjuer, umgås med sambon eller gör något med min hund Bobo som är 3 år gammal. Både jag och min sambo har nu varit aktiva på Multistaden sedan 8:de oktober och har sedan dess inte känt ett behov av andra spel. Jag trivs bra på Multistaden men känner att jag är klar med själva rp:t och vill nu istället hjälpa andra att utveckla sin rp på Multistaden.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle fokusera på att hjälpa andra spelar med olika problem som dom har/upplever så väl på forumet som i support. Jag tycker att support är väldigt givande då man verkligen få hjälpa sina medspelare till att uppnå ett bättre rp och jag trivs även där då jag uppskattar att samtala och möta nya människor.

Hur länge har du spelat på Multistaden? Jag har spelat på multistaden sedan 8:de oktober och alltid känt mig välkommen och känner att man får ett bra bemötande både från staffs och från spelare. Jag tycker även att det är roligt att man får upplev de seriösa scenarion som alla spelare är delaktiga i och detta har lett till att jag fortsatt rp:a på multistaden. Idag känner jag väl mer att jag har gjort det jag har velat inom rp:t och istället vill lägga allt mitt fokus på att vara behjälplig i utveckligen på servern och i det rp som sker.

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support på Multistaden för att det är den server som enligt mig har den högsta rp nivån och som jag kallar för "hemma server". Jag tycker att dom som är på multistaden har ett trevligt sätt och ett engagemang för rp:t som jag har. Då jag också anser att rp nivån är hög och att detta är en server med ett hela tiden pågående förbättringsarbete vill jag även vara delaktig i det arbete som görs då jag vill att dom jag möter skall kunna känna att dom fått ett bra bemötande med roligt rp och scenarion på Multistaden.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag är en väldigt social person som har lätt för att möta och samtala med olika personer, tycker att det är givande att hjälpa andra och gör alltid detta med ett gott och trevligt bemötande. Jag anser inte att spelares bakgrund skall påverka ens beslut som staff utan att man ska respektera alla med spelare och lyssna till allas sidor av myntet. Jag anser att det är viktigt att man som staff agerar på ett opartiskt vis och är det så att man av någon anledning inte kan agera på ett så opartiskt vis ber om hjälp från annan staff.

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har tidigare varit staff och inser idag arbetet med det vilket jag idag definitivt är berädd att lägga ner 100% av min tid på. Jag tror även att min ålder medför en större mognad och ett större lugn i support ärenden.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Jag kan en hel del kommandon och dom jag inte kan är jag villig att snabbt lära mig.

Kick 123 - du kickar helt enkelt en person
-
revive 123 - du återställer personens hälsa (återupplivar)
-
tpm - du teleportrar dig till en specifik plats
-
bring 123 - du teleportrar en person till din nuvarande plats
-
noclip - du kan sväva osynligt och därav upptäcka regelbrott utan att synas

Kan även fler och dom jag inte kan lär jag mig snabbt :)

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Självklart har jag lätt för att lära mig nya saker. Har tidigare arbetat på arbetsplatser där man snabbt och effektivt behövt lära sig nya program mm under väldigt kort tid.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på någon annan server och har inte heller för avsikt att göra detta.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag känner mig nöjd med min ansökan och hoppas att ni kan förbi se att det inte var jätte länge sedan jag gjorde en ansökan. Vill även att ni ska beakta att jag varit extremt aktiv som WL ansvarig och gärna kan fortsätta med detta även om jag blir staff :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka