Antagen Sodscafe | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sodscafe

Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Ditt discordnamn: sodscafe

Ange ditt födelsedatum 3 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag känner mig manad till att ansöka till staff då jag är inne och rpar på unive flitigt under veckorna samt helgerna. Dessutom är jag trevlig,angagerad och har en genuin positiv bild. Det jag kommer bidra med är att t.ex göra allt jag kan för att motverka problemspelare. underlätta för de bra och dem som faktiskt vill rpa på servern. jag kommer även att hjälpa alla jag kan med deras bekymmer och problem.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag anser inte fungerar på unive just nu är kriminella rpn då det är mycket åka runt i cirklar runt gänghus. provocera och agera är det de flesta gäng rpar efter. Att skjuta hela tiden vilket är skitsnack då det i verkligheten är tvärtom. detta är vad jag vill se en förbättring på. Dessutom tycker jag att det är ett problem med alla chefer som ansöker och efter en dag lämnar eller säger upp sig för de inte orkar att vara chefer. Detta är något man inte skulle göra i verkligheten eller ja kanske efter ett års av noll sömn osv. men en vecka är det löjligaste jag har sett.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Hur ska vi nu gå tillväga med detta. ifall jag kan och får dessa områden. jo! då kommer jag att börja med att specca scenarion som gäng gör samtidigt som jag dokumenterar scenariot. sedan kommer jag efter scenariot är över om jag kan och får samtala med de angående gängen ett i taget för att se hur de tycker att scenariot gick. därefter kommer jag komma med förbättrings punkter och feedback. detta tror jag kan vara 1 av 100 lösningar som går att använda. Vidare diskuterat angående cheferna och deras val. kommer jag att noga granska deras ansökan och om de går vidare till intervju kommer jag att förhöra de samtidigt som jag dokumenterar om det som sägs. sedan kommer jag jämföra intervjuerna noggrant och sedan se vilken som sticker ut. men gör ingen det kommer jag att avslå alla för att vänta på den rätta och mest trovärdiga chefen.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Genom att vara staff kommer det ansvar som att vara professionell. Genom att ge trevligt bemötande får man även det tillbaka. Och ett trevligt bemötande kan även göra någons dag. men utöver det är det viktigt att vara seriös trevlig och professionell eftersom det bygger en grund och visar att jag är villig att hjälpa dig och i vissafall det är jag som bestämmer. i sin roll som staff måste man även kunna visa att jag har mage att säga emot. När folk gör fel. dessutom måste man kunna ta kritik på err proffsigt sätt istället för att börja böla som en bebis. Men främst representerar vi en server och ska visa hur flitiga och proffsiga vi är. istället för att göra saker som får folk att tycka dåligt om oss.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Eftersom jag fortfarande går i skolan kommer jag behöva prioritera den först såklart. men kvällar och helger funkar fint för staff arbete och när det finns tid över. dessutom kommer jag att försöka rpa när jag har tid för att få en insikt på hur rpn ser ut från ett rpande perspektiv. sedan kan det komma dagar då det inte går att göra något som att man åker utomlands. vilket man inte kan ro för eller att man blir sjuk så man inte orkar. men kommer försöka göra det jag kan ändå.

Hur länge har du spelat på Unive? jag är på ett nytt konto då jag blev utloggad från mitt förra k1ngenovve.där jag sumpat min 2fa verifiering. men på det kontot har jag varit medem sedan 15aprill 2022. Men här har jag varit med sedan 8 september 2025.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag på unive men detta var runt 2 år sedan 2023

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Alltid öppen för andra områden!

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka