Accepterad Tim Danielsson | Ansök till whitelist ansvarig [Dannezan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tha Gaymers

Icke Medlem
Meddelanden
267
Reaction score
11
Användarnamn: Tim Danielsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Yoshi Danielsson

Hur gammal är du? Jag är 23 år.

Vad heter du på discord? Tha Gaymers#7597

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag är för det mesta aktiv på eftermiddagarna men kommer att hålla koll på nya ansökningar via min telefon när man inte är hemma tex. Så jag kommer att vara aktiv på forumet väldigt mycket varje dag då jag tycker att det är en givande uppgift.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är väldigt aktiv i discord, jag brukar själv inte skriva så mycket men jag håller ofta koll på om jag har blivit pingad och då kolla frekvent på telefonen vad det gäller.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att det är viktigt att dom nya spelarna snabbt kan få en respons för att sedan kunna utveckla sitt rp, detta då WL innebär väldigt mycket fördelar på servern och är avgörande för att kunna utföra ett seriöst och roligt rp enligt mig själv.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? Jag tycker att ni ska ge mig detta uppdrag då jag är väldigt aktiv och alltid håller koll på om någon behöver få tag i mig. Tycker även att arbetet på forumet och WL-intervjuer är roliga då man får hjälpa och träffa nya människor. Jag tycker om att samtala med och har lätt för att samtala med nya människor och vill vara med att bidra till att de spelare som verkligen vill föra ett seriöst rp på servern kan få den möjligheten.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej jag spelar inte på andra servrar utan bara på Multistaden.

+rep en väldigt kunnig person som är riktigt trevlig, snackat med dig mycket när jag var polis o du är otroligt trevlig

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka