Nekad Tim... | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tim...

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Ditt discord namn: timpelimpan10

Ditt Hex-ID: steam:1100001453a083e

Vad för typ av beslut gäller det? indragen wl och krim

Vem/vilka tog beslutet? tror de var bubblegum men vet inte riktigt.

Varför tror du själv att beslutet togs? vet ej eftersom dem sa att jag fick indragen pga staff dis och ingen respekt mot staffs men jag har alltid respekterat staffs och aldrig varit arg på dem personligt eller på några beslut dem tagit så förstår ej hur jag vart bannad för de uppfattade inte som att jag gjort något mot dem. så jag tycker de var felbeslut att dra in min wl och krim pga av den anledningen.

Hur är beslutet felaktigt? men jag är unbannad nu men tycker inte jag förtjänade att få mina roller indragna. för jag vart bannad för en anlendning som inte alls stämmer jag har haft respekt mot staffs och de jag skrev ingame var inte menat ooc och de var inte heller menat till någon person, jag skrev de bara för att jag vart sur vet att de inte var okej att skriva men jag skrev de ej åt någon person jag skrev de bara jag tänkte inte efter kan bero på min adhd men vet ej riktigt. och om någon tog illa upp ber jag om ursäkt så förlåt till er om någon tog illa upp :/

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://unive.se/attachments/image-png.93783/

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka