Nekad Tillander | Medlem ansökning [Jonte.1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tillander

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Tillander

Vad är ditt discord namn? Hugoooo

Vad är ditt födelsedatum? 26 November 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Bertil TIllander 24år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bra vän trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter bertil tillander föd 2000 i göteborg när han var 20 flytade han till Stockholm men han trivdes inte där så när han var 22år flåtade han till unive. Bertil är upp vuxen utan föreldrar för dom dog när han var 2år i en bil olycka. och har adhd

Vad kan du bidra med till serverns RP? ag kan bidra med god stämning i servern samt skapa trygghet i den och hjälpa alla för en bra resa med unive.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att man ska spela så att de inte gynnar en själv utan andra medspelare.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, det har jag. Jag har blivit bannad för rasism en gång och sedan massa nybörjar bans, som att skriva i twitter med handfängsel och lite sådant, men annars har jag skött mig bra. Det som hände då var att jag skrev en banöverklagan och blev unbannad, sedan så efter jag hade lärt mig min läxa, hände dessa saker aldrig igen och jag lärde mig av mina misstag. Det är viktigt att lära sig från sina misstag så att man inte upprepar dom.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? sunt för nuft tänka om man hade kunnat göra de i verklig heten, vdm fight med fordon, rdm man får inte ba gå och skjuta nån på gatan eller slå, meta man får inte ta hjälp fån utsidan av servern vart nån e, fair rp att ingen har mer tilåtelse eller vad man ska säga typ

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag tänker på

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: <https://discord.gg/unive>

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Nekad ansökan
Anledning: Ej kompletterat sin ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka