Antagen Tikkamasala1769 | Ansökan till Servervakt [Yohani]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Tikkamasala1769

Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
7
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Milton

Vad heter du på discord? Tikkamasala1769

Vad är ditt Hex:ID steam:110000143b793a9

Ange ditt födelsedatum 12 Maj 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Helger/ Lov

Ca 5-8 timmar om dagen

Vardagar
Ca 3 timmar om dagen beroende på träning eller inte

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen februari 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://medal.tv/games/gta-v/clips/mSBGlEewQc4ubKOoA?invite=cr-MSxheDksMzY5MjY0MzIy

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt största uppgift är att, T.ex dva bilar, ge åtgärder för "mindre regelbrott" som t.ex VDM och annat, samt att kunna kicka folk som lallar

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag har varit en del av Unive nu under ett längre tag och under den tiden så har jag märkt att det finns en del som lallar och gör regelbrott vilket gör det tråkigt att spela.

Jag vill även bli sv då jag är väldigt aktiv och tänker att om jag är mycket aktiv på en server varför inte hjälpa till att ta ut spelare som inte bör vara på Unive och RPa, samt att om man är aktiv på en server så kan man även hjälpa till då jag verkligen älskar Unive och hur stor Unives Community är.

har även varit SV innan under ett längre tag ca 6 månader och tyckte det var super roligt att kunna hjälpa till.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det skulle t.ex kunna vara att lägga sitt vapen i ett handsfack och dv bilen efter för att ha kvar sitt vapen och slippa fängelse, eller kicka folk för att vinna ett scenario.

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Med vänliga hälsningar,
Servervakts Ansvariga

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Tillbaka