Nekad Tihenonos | Ban Överklagan [COL]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tihenonos

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198008616868/

Ditt Hex-ID: 76561198008616868

Vad är din discord tagg? Tihenonos

Vem var det som bannade dig? Col

Bild på banmeddelande: Skarmbild_2024-12-28_013648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Att jag tog spawnmenu

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg död på marken men enligt mina ögon föll jag genom marken död. Enda sen pure mode sattes tillbaka har jag haft problem med att jag och bilar kör genom marken. Inte första gången jag fått problem med att falla genom marken.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet att jag kan ha gjort fel genom att använda mig utav spawn menu. Men vad ska man göra i den situationen när man faller genom marken? oavsett vad jag än gjort hade spelet ballat ut. Det här har börjat sen pure mode och mitt Graphics pack är borta. Den gjorde iallafall den här servern stabilare så jag inte fick problemen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tidigare inte blivit bannad förut.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? I mitt fall nej för fall ur mappen, vad kan man göra då? Men för att rätta till allt kan gärna komma in och låta er rensa mitt stash och jag sedan kan sitta i fängelse. Bryr mig inte att ni tar en sketen basic glock och har inga problem med att rp på att polisen tar mig med vapnet eller utan, upp till er. Kan gå in och göra så dom griper mig och erkänner brotten. Ni kan även specca mig när jag gör det. Kunde även skrivit t staffs men under den stunden tänkte jag inte så långt. Väntade ganska länge på att mitt spel skulle fixas igen utan att de gjordes.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska skriva en report ingame och förklara att gubben faller ur mappen på spelet eller försöka hoppa support. Mer än så vet jag inte.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Du får vänta ut din ban i några dagar till. Vill att du verkligen tar din tid och tänker ut vad du gjort.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka