Nekad kalas6000 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kalas6000

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Blacklist-referens
ID: 19 — Övrigt
Anledning: blood effects
Personal: Jaakoob10
Datum: 2024-09-08
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Denna ban fick jag för 2 år sedan som ni kan se. Jag vet att jag körde med blood effects som är när man skjuter någon så ser man jo mer tydligare en effect att du har prickat personen som ger dig en fördel inom spelandet. Jag minns att jag jag bytte grafic packet och så fanns blood effect på det, och som jag då märkt sedan när jag väll va inne men antar att jag under tiden inte orkade pilla och fixa till det osv. Vilket man då ångrar sedan så klart, fattar att detta är ett fel utav mig och som jag absoult ej förfsöker skylla ifrån eller något liknande. Det har passerat 2 år nu och mina polare har börjat att spela på servern igen och vill så gärna kunna spela med dom igen. Fattar detta är ett fel utav mig och vill gärna få chansen att återkomma till servern efter mitt stora misstag som jag kan lova att detta ej kommer att förekommas igen. Har oxå fått föra att Unive har skaffat pure mode nu. Vilket gör att du absoulut ej kan spela med ett grafic pack. Den tiden kunde man då spela med olika packet osv. Med denna nya regeln kommer det vara omöjligt att jag gör om detta misttaget.

Tar du ansvar för det som hände? Jag tar klart ansvar fråna minna mistag och säger ej ifrån något eller liknande. Det var som sagt för 2 år sedan och man hade ett helt annat konsekvens tänkande och inte tänkte till lika smart som man gör nu. Och kanske föröskte leka cool genom att bryta om regler osv, men genom tiden lär man sig att det är rent utsagt skämmmigt att inte kunna följa regler eller ordrar. Vill gärna få min chans att få rollspela på denna server igen och bevis att jag kan bättre.

Vad har du lärt dig sedan dess? Har inte bara lärt mig av regelbrottet utan ochså att ens konsekvens tänkande har förändrats genom åren och lärt mig hur grejer och till fungerar. Att inte kunna följa en regel och anpassa sig till den är endast skämmigt och pinsamt. Som sagt försöker jag berätta att jag har både förändrats samt tagit lärdom genom denna ban som ej kommer att förekommas igen

Varför ska vi ge dig en till chans? Min lärdom samt hur jag ser regler. Under den tiden så tänkte man inte lika och tänkte kanske vara cool osv. Men genom tiden lär man sig och fattar att det är pinsamt och man ångrar sina beslut dessutom. Kan även lova att jag ej kommer göra om detta igen. Samt med det nya pure mode som gör att du absoulut ej har möjligheten och sätta på grafic packet så finns det inte en chans att jag gör om detta. Vill gärna börja spela med mina vänner igen då det verklar vara kul och ber om uskärt från mitt mistag.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Tyvärr inte, tror inte jag har bevis från 2 år tillbaka på min dator.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka