Accepterad tigern | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

tigern

Icke Medlem
Meddelanden
36
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/skogis308/

Ditt Hex-ID: 76561199013244122 (Dec) 11000013ec32cda (Hex)

Vad är din discord tagg? Tigern#0171

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? de var en permanent ban

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? De stor att jag är permanent avstängd. Och därför jag vart permanent avstängd de var därför jag byte server men jag tyckte inte om den serven jag byte till så jag vill komma tillbaka till unive för den är mycket bättre rp server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag byte server och jag ångra att jag byte server för jag tyckte inte den serven jag byte till var bra så jag vill komma tillbaka till unive för att de är så bra rp.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. E jag var inte inne på serven när jag vart permanent avstängd, jag skrev till Philip320 om han kunde ta bort mina roller och sen vart jag permanent avstängd. Och jag förstår varför jag vart de till 100%

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker de inte var felaktig ban för de var jag som gjorde fel och jag ångrar de till 100%. för jag hade så roligt på unive.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. De var för länge sen när jag rpa och jag körde en bil och jag råkade köra på en och då vart jag banad för att jag körde på han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat kört bättre, och tänka mig för.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig av min ban för jag skulle vilja till 100% komma tillbaka till unive för att de är så bra rp och att de är så mycket man kan göra på den serven.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

@Philip320 jag gjorde en ban överklagan och den vart godkänd av dig. men jag tror du glömde att ta bort min ban på serven. så jag gjorde en till ban överklagan så du såg de.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka