Nekad Tiger1234 | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

lil spooky

Icke Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 5 April 2007

Vad heter du på discord? lil,spooky#6159

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 397

Hur aktiv kommer du att vara? 5-7

Vad heter du? Leon

Hur gammal är du? 13

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? ja

Varför vill du bli polis? För att jag arbetar inte för pengarna utan för att jag vill känna att jag kan göra förändring och helt enkelt göra samhället till en plats där man kan känna sig säker och jag känner att jag skulle kunna göra förändring på grund av att jag är bra på att hantera stressande situationer och jag har många gånger lugnat ner personer när dom är t.ex. arga och ska göra dumma saker så har jag hindrat dom från att det och

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? jag tycker att det är viktigt att poliserna är snälla och har lite humor men när det gäller jobbet så ska man vara seriös och det är ett måste tycker jag att man ska vara mogen när man är i tjänst och det som jag är en av den viktigaste saken är att man ska försöka hålla dödsiffrorna minimala

Vad vet du om yrket i helhet? att vara polis innebär att man måste vara seriös samt mogen och jag tycker att man ska vara snäll till personer som man möter, det är ett måste att behandla alla personer likadant t.ex. om du har en kompis som du ser köra jätte snabbt och att det var så dålig körning att man kanske måste ge han fängelse då ska man under inga omständigheter ge kortare straff

Har du några tidigare erfarenheter? jag har varit polis tidigare då var jag assistans och jag vet hur man ska vara som polis och jag vet hur man ska vara i radion jag vet reglerna och jag är en bra kamerat

Hur är du som person? jag är mogen vet mycket lärt lärd och tycker om fotboll och kan mycket om datorer och sånt jag har varit ägare på en annan server

Är det något vi bör veta om dig? jag vet hur man ska vara i radion jag vet reglerna och jag är en bra kamerat. jag har varit polis, sjukvårdare, ordnings vakt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka