DaniDorito | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .

DaniDorito

Icke Medlem
Meddelanden
595
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: .danidorito

Ange ditt födelsedatum 21 Februari 2008

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff på denna server eftersom jag tycker rpn på servern når inte upp till de vi förväntar oss. Mycket regelbrott sker och det påverkar rpn enormt. Jag har kört unive i ett bra tag och tycker att rpn inte håller riktigt. Med mig i staff teamet kommer jag göra allt jag kan för att förbättra rpn och göra servern mycket bättre. Som jag sa innan har jag kört ett tag här och vet var det behövs extra fokus. Jag är duktig med att kommunicera med folk och är rättvis. Mitt mål är att göra rpn så rolig och rättvis som möjligt.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det som inte fungerar riktigt är Krim och polis rpn. Jag har varit både två och märker hur det finns en bra sida på både. Jag vill få alla i Krim och polis delen att bli så bra rpare som möjligt och inte förstöra för folk. Om man pratar med specifika saker om Krim och polis rpn är det mest hur man hanterar vapen och hur man beter sig. Många Krim och poliser vill bara skjuta och döda och loots, och detta är inte bra. Man ska vara diskret med sina vapen om man är Krim och om man är polis ska man följa våldstrappan.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi sitter i vc och snackar och speccar olika scenarion och pga vi sitter i vc kommer det vara lätt att kunna få tag på flera staffs som kan komma och hjälpa. Problemen jag tog upp ovan har ni säkert haft på agendan men med mig i teamet så kan jag garantera att jag kan ändra på det. Jag vet vilka områden som är drabbade och kan berätta det till de andra så vi tillsammans kan lösa problemen

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Så det viktigaste är väll at ha respekt, när du ger folk respekt så kommer du få respekt tillbaka, agera på ett proffsigt sätt och inte lalla. Du ska hjälpa folk i behov och inte vara toxic. Men du ska också vara rättvis så att du inte favoriserar folk, över andra folk.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer såklart ta familj och skolan först. Men annars så blir staff arbete prio 1. Jag brukar vara vid datorn varje dag runt 5 timmar och chilla. Så det kan bytas ut med staff arbete

Hur länge har du spelat på Unive? November 7 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har varit staff och ma innan så vet hur saker fungerar

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Kriminell, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej

Tillbaka