Accepterad Tickern | Whitelist ansökning [Colin-SD]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tickern

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121488056/

Vad är ditt namn i verkligheten? John Eriksson

Vad är ditt discord namn? Tickern

Vad är ditt födelsedatum? 31 Juli 2008

Berätta om din karaktär. Han heter John Eriksson och är 19 år gammal. Han har haft en väldigt bra uppväxt med föräldrar som jobbat och har haft en väldigt bra inkomst. När han vart 13 så började han träffa folk som inte höll på med så bra saker. Men han tyckte dem var väldigt snälla mot han så han började hänga med dem. Han började snabbt att få dåliga betyg och dålig hälsa. När han slutade nian så hoppade han av gymnasiet. Han började med lite små rån men när han fick ett par anmälningar på sig så började han sakta dra sig ur det kriminella. Han fyllde arton och ville ta bilkörkort. Men efter som han åkt till för olagligkörning så fick han inte ta det förens han fyllt nitton. Nu när han fyllt nitton så har han tagit A,V och C körkort. Han har precis köpt sin första bil (Volkswagen golf mk2).

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har tänkt att börja jobba på falck. Jag vill också hjälpa folk i servern och hjälpa nybörjare. Jag kan också hjälpa till om något skulle strula i servern. Jag har ett rent brottsregister och har alltid skött mig och kommer alltid att göra. Jag vill ha ut så mycket av spelet/servern för att ha så kul som möjligt. Jag vill se till att andra också har det lika kul som mig på denna server.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har fastnade för denna server redan när jag började spela i den. Jag tycker denna server är väldigt seriös och dem flesta spelare är också väldigt seriösa vilket jag gillar och uppskattar.

Hur hittade du Unive? Jag har inte haft fivem så jätte länge men unive var en av dem första svenska servrarna jag testa. Jag har fastnat för unive och kommer fortsätta spela på denna server länge.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill ha det så roligt som möjligt och att andra också ska känna samma sak. Jag vill kunna ha ett jobb som hjälper mig att förstå lite mer av min framtid. Jag är säker på att desto mer jag spelar i denne server kommer jag bara tycka det blir roligare och roligare.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Jag spelar inte på någon annan server och kommer inte göra så länge unive finns.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka