Nekad Thrife | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thrife

Icke Medlem
Meddelanden
25
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: 110000164f84b55

Vad är din discord tagg? 03an

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: asdsadsadsda.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad för mitt dåliga RP och för att jag hetsade mot en annan spelare i PM. Jag fick damp under ett sinario och agerade på ett dåligt sätt. Jag visade brist på respekt för både regler och andra spelare, vilket ledde till att staff valde att banna mig. Jag förstår nu att mitt beteende inte var acceptabelt. Och jag kommer ionte göra om det jag lovar förstår att jag kan bli bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en situation där jag sköt två poliser , vilket var ett dåligt beslut från min sida. Direkt efter så sa det att jag ska komma support och efter ärendet började jag skicka meddelanden i PM till en annan spelare, där jag hetsade och var otrevlig. Jag lät mina känslor ta över och förlorade fokus på riktigt, vilket ledde till att ludde såg mitt beteende och valde att banna mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inget specellt grovt typ lall och sånt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om jag blir unbannad kommer jag absult göra saker annorlunda. Jag kommer att tänka mer på mitt beteende och se till att följa alla regler, särskilt när det gäller hets och rp med andra spelare. Jag kommer att undvika att hetsa mot någon och istället fokusera på att spela på ett sätt som ger en bra rp för alla. Jag har lärt mig att inte hetsa och kommer att använda den erfarenheten för att bli en bättre spelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt jag kommer bete mig och inte hetsa i onödan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Hoppas jag blir godkänd har skrivit 100 banöverklgor hoppas om ni kan unbanna mig :)

Bror jag ber dig neka inte pallar inte bli nekad jag ber dig läs detta jag vill in o spela jag ber dig mammas död jag ska skjöta mig ⚠️⚠️

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka