Accepterad thorefication | Medlem ansökning [] [Jockekk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thorefication

Icke Medlem
Meddelanden
90
Reaction score
9
Vad är ditt namn i verkligheten? Thore

Vad är ditt discord namn? Thorefication

Vad är ditt födelsedatum? 23 November 2004

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johan Karlsson 35

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lugn, välorganiserad, laglydig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Karlsson har länge arbetat inom blåljusverksamheten. Hans karriär startade på unive år 2021 och pågick i ca 1.5 år innan han flyttade. Han har arbetat som sjukvårdare, mest med fokus på intensivvård, kirurgi, fordonsmanövrering och att utbilda. Johan arbetade ett tag som regionchef innan han slutade på den posten för att övergå till Polismyndigheten. Johan har där arbetat sig upp med diverse befälspositioner och ledningsfunktioner, och slutade som rikspolischef. Efter detta flyttade Karlsson till några andra städer. Där har han främst arbetat som polis med olika ledningsfunktioner men även arbetat en kort sväng som advokat. Nu har Karlsson flyttat tillbaka och är intresserad av att börja arbeta inom polisen eller domstolen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Hög rpnivå, till stor del tack vare kunskap från hur saker funkar irl, god koll på juridik mm. Har även närmare 3k timmar på fivem, vilket lett mig till att utveckla en god bas inom rp som leder till att jag har väldigt lätt för regler ingame samt hur beter sig för att det ska bli roligare för alla parter.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det tar bort det roliga ur spel när ena parten konstant förlorar. Därav bör man eftersträva en jämn vinstkvot enligt mig. Det gör att båda parter kommer ha det kul. Människor drivs ofta av att vinna pga ego. Därav vill man alltid vinna men det tar bort det roliga för den andra parten om det är varför man spelar. Syftet med rp borde vara gemenskap och att skapa roliga scenarion, mer än att man ska ta det som en cs match.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja men det är gamla bans, mest nyligen från 2022. Har lärt mig av samtliga bans.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combatlog - lämnar under pågående scenario. Detta kan göra att scenariot blir skevt då en person som vara essentiell för scenariot, bara försvinner. Fear rp - att värna om sitt liv i händelse som bör innebära skräck. Exempelvis om någon riktar vapen mot mig så bör min karaktär i normalfall bli rädd och agera rädd i syfte att värna om sitt liv.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Vill söka mot polis eller domstol. Hade en ansökan nyligen som blev godkänd men hann inte ta min intervju. Kommer ha möjlighet en tid framöver så därför söker jag nu :)

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka