- Meddelanden
- 109
- Reaction score
- 8
Vad är ditt namn i verkligheten? Nemo Johnsson
Vad är ditt discord namn? Johnsson1910
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johannes Gunnar 36 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Eftertänksam och sammhällsvänlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Johannes gunnar och är 36 år gammal. Johannes har arbetat med lite olika saker men för det mesta så har han arbetat som polis han har gjort allt från att jobba som trafikpolis till att leda grupper i viktiga tillställningar. Johannes en person som är enkel att prata med som kan öppna sig till folk och prata om allt. Johannes har alltid haft ett bra tålamod och blir inte arg över mycket Johannes har aldrig tagit något förgivet anser att man måste jobba för sina saker och att de inte finns några genvägar i livet. Johannes har planer på att söka sig tillbaka till polismydigheten då han saknar gemenskapen och "pressen" som man kan hitta där.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en säriös och effektiv RP inte bara lall utan en erfaren spelare som har lärt sig med tiden. Jag kommer kunna sätta till bra roliga och söriösa scenarion där båda parten skall komma ut med något.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I grunden handlar det om att inte spela för sin egen vinning. Man skall inte spela utefter behovet av att "vinna" utan istället spela utefter ett roligt och ett bra rp scenario. Formuleringen "att spela för motpartens vinst" handlar bara om att sätta i perspektiv att det inte är fel att "förlora ett sceanrio" etc
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag kan garantera att jag brutit mot regler under mina första år inom RP. Kan inte komma ihåg vad eller varför. Men jag vet att alla saker jag gjort i tiden har gjort mig till en bättre spelare. "Man lär sig av sina misstag" "Man lär sig av sina framgångar
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Där finns massa regler RDM, VDM, META, NLR osv. Kan ta dessa bara för att. RDM "Random death match" Handlar i synes om att utan ett bakomliggande scenario kan du inte skapa ett slggsmål eller skjutning sov "BARA FÖR ATT". VDM (Vehicle death match) Grunder sig i samma som RDM men syftar mer till att man inte har rätt att andvända sitt fordon som ett vapen utan ett bakomliggande scenario. META Gaming att man tar OOC information IC/OC saker man hör på DC eller på snap,sms you name it kan man inte andvända IC/OC. NLR (New life rule) Att dö ic i ett scenario exempelvis ett barfight eller en påkörning kan man inte använda den infon från det scenariot för att senare kunna gå och "ge igen". I Grunden är alla regler en och samm SUNT FÖRNUFT!! spela som du skulle betett dig på stan irl håll inte på och lalla massa respektera alla och respektera spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? Johnsson1910
Vad är ditt födelsedatum? 6 Oktober 2006
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Johannes Gunnar 36 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Eftertänksam och sammhällsvänlig
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär heter Johannes gunnar och är 36 år gammal. Johannes har arbetat med lite olika saker men för det mesta så har han arbetat som polis han har gjort allt från att jobba som trafikpolis till att leda grupper i viktiga tillställningar. Johannes en person som är enkel att prata med som kan öppna sig till folk och prata om allt. Johannes har alltid haft ett bra tålamod och blir inte arg över mycket Johannes har aldrig tagit något förgivet anser att man måste jobba för sina saker och att de inte finns några genvägar i livet. Johannes har planer på att söka sig tillbaka till polismydigheten då han saknar gemenskapen och "pressen" som man kan hitta där.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med en säriös och effektiv RP inte bara lall utan en erfaren spelare som har lärt sig med tiden. Jag kommer kunna sätta till bra roliga och söriösa scenarion där båda parten skall komma ut med något.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? I grunden handlar det om att inte spela för sin egen vinning. Man skall inte spela utefter behovet av att "vinna" utan istället spela utefter ett roligt och ett bra rp scenario. Formuleringen "att spela för motpartens vinst" handlar bara om att sätta i perspektiv att det inte är fel att "förlora ett sceanrio" etc
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag kan garantera att jag brutit mot regler under mina första år inom RP. Kan inte komma ihåg vad eller varför. Men jag vet att alla saker jag gjort i tiden har gjort mig till en bättre spelare. "Man lär sig av sina misstag" "Man lär sig av sina framgångar
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Där finns massa regler RDM, VDM, META, NLR osv. Kan ta dessa bara för att. RDM "Random death match" Handlar i synes om att utan ett bakomliggande scenario kan du inte skapa ett slggsmål eller skjutning sov "BARA FÖR ATT". VDM (Vehicle death match) Grunder sig i samma som RDM men syftar mer till att man inte har rätt att andvända sitt fordon som ett vapen utan ett bakomliggande scenario. META Gaming att man tar OOC information IC/OC saker man hör på DC eller på snap,sms you name it kan man inte andvända IC/OC. NLR (New life rule) Att dö ic i ett scenario exempelvis ett barfight eller en påkörning kan man inte använda den infon från det scenariot för att senare kunna gå och "ge igen". I Grunden är alla regler en och samm SUNT FÖRNUFT!! spela som du skulle betett dig på stan irl håll inte på och lalla massa respektera alla och respektera spelet.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej