Accepterad Thore | Ban överklagan (Oskar)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? Thore#4513

Vem var det som bannade dig? Oskar

Hur lång tid var din ban? 2 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Jag blev bannad för jag frös till och råkade köra in i min kompanjon rosengard. Oskar tyckte sedan att vi rpade dåligt på skadorna och vi blev bannade. Jag tycker själv vi rpade helt okej på skadorna men jag förstår ändå Oskar och hans beslut.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom att han tyckte att vi powergameade eftersom han tyckte vi rpade dåligt på skadorna. Jag fattar hans beslut men jag tycker 2 dagar är väldigt lång tid och jag kunde istället lärt mig lika mycket genom att få höra det i support. Jag fattar dock Oskar och hans beslut.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde motorcykel och frös till och råkade köra in i rosengard men man ska såklart rpa på att jag frös men vi rpade tydligen inte tillräckligt bra på skadorna och jag förstår ändå de.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban eftersom det är Oskar som bestämmer om det är det eller inte. Enligt mig hade jag dock lärt mig lika bra av att endast prata ut i support men jag fattar Oskar och jag skulle inte säga att det var en felaktig ban :).

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad för lite olika saker men flesta banns från 2021 när jag var ny men också några i 2022. Många bans har varit felaktig dessutom när jag till exempel blev bannad 3 gånger av samma staff för han försökte unbanna mig o sen banna mig igen av misstag osv. Jag har dock några banns som ska va lagda och är lagda bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat bättre på skadorna när jag flög av hojen och inte tänkt att jag skulle rpa lite mindre för jag frös. Jag fattar mitt misstag och jag har tänkt efter bra och kommer rpa bättre på skadorna tills nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Självklart.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka