Nekad Thore | Ban överklagan [Lisa]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? Thore#4513

Vem var det som bannade dig? Lisa

Hur lång tid var din ban? 10 dar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Emote abuse

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror Lisa valde att banna mig pågrund av att jag emotea i en bil av misstag men det dåliga av mig var att efter jag råkat emotea så skött jag istället för att låta dem döda mig. Det var sjukt dåligt gjort av mig och nu har jag fått en chans att få tillbaka mina krim roller o få visa min bra sida så därför vill jag också bli unbannad för att visa min RP. Jag har även väntat 3 dar nu jag hoppas det är någonting som gör att du kan förstå att jag lärt mig mycket.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlossning o satt i en bil och råkar klicka G vilket är en bindad emote som gör att man ligger ner på marken. Det var inte meningen men jag gjorde det väldigt dåligt eftersom jag gick upp efter jag emoteat vilket jag inte skulle gjort utan låtit dem döda mig istället. Jag har fått en bra chans nu att visa min bra sida och därför vill jag också bli unbannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban eftersom jag får stå för mina handlingar och även fast jag råka emotea så skött jag 1 skott efter vilket jag inte skulle gjort. Det har gått 2 dar sen allt detta hände och jag har tagit lärdom av detta eftersom det var några dar sen och jag har även pratat med dig Lisa och jag fick en chans att få 2 varningar och behålla min krim vilket var väldigt schysst gjort och därför vill jag också visa min RP och måste också bli unbannad. Jag ska verkligen hålla en bra RP framöver och jag hoppas du kan lita på mig med detta också. Jag kommer inte ha så mycket tid att spela förutom typ idag så skulle uppskattas om jag kan få chansen idag eftersom jag väntat flera dagar nu och vill rpa och visa det rätta jag.

Hur många tidigare avstängningar har du? 10+

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad rätt mycket förut och det är för att jag haft en dålig RP nivå men jag har börjat förbättra mig nu men nu blev det som det blev och jag blev bannad igen och jag förstår det. flesta banns från 2021 när jag var ny men också några i 2022. Många bans har varit felaktig dessutom när jag till exempel blev bannad 3 gånger av samma staff för han försökte unbanna mig o sen banna mig igen av misstag osv. Jag har dock några banns som ska va lagda och är lagda bra.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Felet är inte att jag råkat emotea utan att jag fortsätter skjuta efteråt. Jag ska verkligen tänka på mina handlingar innan jag gör dem nu framöver vilket jag inte gjort så bra innan och det är där felet ligger. Jag ska verkligen tänka igenom mina scenarion och snacka först istället för att skjuta även fast folk skjuter emot oss.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka