Accepterad Fukri | Ban Överklagan [binkann]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fukri

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198442338633/

Ditt Hex-ID: 11000011cbbd949

Vad är din discord tagg? Skogsturkeen

Vem var det som bannade dig? Binnkan

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag pwg och rpade inte bra när ja krockade lite vilket var mitt fel och ångrar, kommer ej göra om de igen, de jag vill är att ni låter mig bli unbannad då jag endå är en grön spelare och litar på mig ja kommer visa förbättring

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade ett stort gisslan drama sedan krockade jag krockade två gånger och en av gångerna framförde jag fordonet och den andra gjorde jag inte och båda gångerna dsyncade det för mig men jag borde ändå rpat bättre, jag gjorde det lite men borde förbättrat min rp absolut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ej felaktigt jag förstår det från deras perspektiv det jag ville var att de skulle förstå från mitt perspektiv alltså att jag laggade och att för mig såg det inte ut som det gjorde för de, till exempel att för mig så krockade vi inte in i de vid vissa tillfällen, men jag kommer inte stå o neka till att ha gjort fel utan jag gjorde fel jag också även fast det dsyncade borde jag rpat. Så absolut ja står för mitt fel och kommer inte göra om det till nästa gång, kommer se till att rpa även ifall de dsync eller inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blir inte banand ofta jag blev bannad senast i oktober och jag lär mig alltid av mina bans, det är huvudsaken. Blivit bannad för lall osv det var när jag var ny till rp men nu så har hag blivit bättre på att rpa och it ba lallar runt. Så jag lär ju mig eftersom jag inte blir bannad nu så ofta de va ba idag då ja gjorde några små fel som jag inte borde gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Rpat med hjälp av /me lite mer, även fast det dsyncade från mig borde jag rpat på dsync, ni måste förstå att från min sida lagagde jag jävligt mycket men jag vet att det inte är ett undantag så jag komemr se till så att nästa gång rpar jag bättre med /me och reaction rp, jag kommer göra bättre ifrån mig nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att rpa bättre inte bara säga "aj" "aj" "aj" sen åka vidare utan rpa på skador ordentligt sedan ka man fortsätta köra vidare, att försöka att inte bara köra in i allting dvs stolpar och så vidare eftersom det ser inte bra ut. Kortfattat rpa bättre på skador under bilolyckor och så vidare vilket jag kommer göra i framtiden. Jag hoppas helt enkelt att få unban och visa förbättring då jag vill rpa, hoppas ni förstår mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Godkänd
anledning: Kommer godkänna men ser jag dig göra ett regelbrott igen så kommer du få hårdare ätergärder.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka