Accepterad Thore | Ban Överklagan [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: steam:110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thoreeeeeeee

Vem var det som bannade dig? william07

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att William valde och bannade mig för att jag voltade med en bil och rpade väldigt lite på det, jag skulle istället för att använda /me och lite röst och sedan åka iväg stannat bilen helt och utvecklat min rp, ska tänka på det till nästa gång och jag förstår bannen helt och hållet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev skjuten på av en kille och fick panik och voltade lite lätt i låg hastighet och rullade runt ett varv, jag rpade dåligt på det och förstår klart bannen, jag skulle dragit ut på det mer men i sånna situationer får man panik ibland och jag ska tänka på det till nästa gång och försöka att tänka mer på min rp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban och det var helt rätt att jag blev bannad, jag tänkte först att det var en felaktig ban när jag blev bannad och satt support men efter lite reflekterande har jag förstått att jag hade dålig rp nivå och jag kommer inte ha det igen, ska dra ut på det mer och till exempel som jag nämnde innan stanna bilen helt och rpa därifrån, ska inte heller få panik som jag fick och försöka tänka på att de bara är ett spel och att det är skitsamma om man dör.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 4 gånger innan senaste 3 månaderna och alla andra banns mer än 1 år sen. Tror att 2 av dessa är felaktiga och det har varit staffs som råkat banna mig fel till exempel att en av bannsen var en staff som råka banna mig permanent när jag egentigen inte ens skulle blivit bannad. Jag är en spelare som inte blir bannad ofta och det ser dåligt ut men om man kollar så ser man att jag blivit bannad felaktigt på många av dessa.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag skulle gjort annorlunda var att istället för att köra iväg skulle jag stannat bilen helt och till exempel gjort en /sme medvetslös eller liknande och det ska jag tänka på till nästa gång. Alla scenarion blir roligare om man gör på detta sätt och kommer absolut göra det till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut har jag lärt mig av denna ban, tar mig med lärdom av varje ban och kommer göra det av denna också. Detta kommer ej hända igen och kommer rpa bra och tänka igenom allt jag gör. Hade varit väldigt schysst om jag blev avbannad nu när det är lördag och allt och kommer visa upp en väldigt bra rp nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tillbaka