Accepterad Thore | Ban Överklagan [Nix0n137]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thore4513

Vem var det som bannade dig? Derbi

Bild på banmeddelande: IMG_2474[1].jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde in i dem och rpa dåligt men har typ 20 fps i stan och kan inte påverka min data och jag dsyncar hela tiden så det är lite svårt att kontrollera de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde vid sjukan o råka dsynca in i dem 2 gånger och kan inte påverka min dator. Kunde kört lite saktare är väl typ det ända.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Var felaktigt enligt mig men det är upp till staffs och bestämma. Tycker även att det är tråkigt att folk som är emot oss i andra gäng bannar oss konstant för vi är "opps" ingame men det är också min uppfattning av det hela.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte nödvändligt men har mycke banns sen förut men det är gammalt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kört saktare bara.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka