Nekad Thore | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: steam:110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thoreeeeeeee

Vem var det som bannade dig? Philip

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: IMG_3874.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad om jag minns rätt för jag använde mig av fusk eller om det var för att jag sa någonting emot nån staff förra sommaren.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det var så pass länge sen så har ingen specifik händelse så men det var som jag nämnde innan någonting som inte hörde hemma på servern och då blev jag bannad vilket jag förstår.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban och jag gjorde fel såklart men det var väldigt länge sen och hoppas på att få en till chans :)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har väl massa banns för ett ex antal år sedan med tanke på att jag började spela på servern tidigt 2021 men när jag spelade sist blev jag inte bannad nånting förutom den här bannen då.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja det jag hade kunnat gjort annorlunda var väl att vara mer mogen och inte hålla på att göra någonting jag inte får eller som förstör för servern och dem som spelar på den och det var väl antagligen därför jag blev bannad också men jag har mognat och håller inte på med sådana saker längre.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, Kommer inte hålla på och göra saker jag inte får eller som är emot reglerna men det är ju rätt så uppenbart om jag får chansen att få lira igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka