Accepterad Thore | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thoreeeeeeee

Vem var det som bannade dig? 320, önskar gärna att få tillbaka alla mina roller och få komma tbx till servern, allt är ett missförstånd som jag ska förklara nedan.

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Har tappat alla mina roller pågrund av ett stort misstag som jag måste förklara för att du philip ska förstå, för ca 9 månader sen blev jag bannad för fusk och tänkte bara skitsamma och lämnade allting som det var sen då. Sen nu kom jag tillbaka för en vecka sen för jag kännde att jag hade mognat och ville rpa på riktigt och inte kö med nått fusk eller liknande utan ville bara ha tillbaka dem gamla tiderna 2021 med bra rp osv. Det som hände var att allting flöt på bra och jag köpte krim för att jag ville ha kul med ett nytt gäng och nya människor. Senare blev jag bannad när jag riktade en pistol och blev helt förvånad eftersom jag hade helt glömt bort att jag hade skit i min dator dvs filer som jag hade glömt, jag tog bort allt jag hade och trodde problemet var löst men senare när jag nån dag senare var i ett scenario blev jag bannad igen och förstod ingenting eftersom jag hade tagit bort allting. Det jag vill förmedla med denna överklagan är att allting bara är ett stort missförstånd / fel av mig pågrund av brist på kunskap om detta, jag tar på mig felet men skulle jättegärna vilja att du philip kan va förstående i detta. Skulle jättegärna vilja få komma tillbaka med mina roller och bara spela och glömma detta helt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad 2 gånger när jag siktade med mitt vapen, trodde jag hade tagit bort mina filer första gången men det hade jag ju uppenbarligen inte och det handlar bara om att jag inte var så försiktig som jag borde vart och jag borde bara ominstallerat mitt gta efter första gången jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ju såklart ingen felaktig ban utan det är bara jag som var dumt och inte förstått hur man tagit bort filerna samt att jag inte varit försiktig och kommit ihåg att jag hade dessa saker. Det är helt klart mitt fel men vill såklart inget illa utan allt hara bara blivit fel och det blev inte alls som jag hade tänkt mig när jag ville börja rpa igen. Hade precis kommit in i mitt gäng och lärt känna nya personer. Det förklarar rätt mycket att jag mognat att jag hade krim ett tag och har inte skjutit ett skott eller varit i nån sån typ av konflikt utan vill bara rpa som dem gamla tiderna och ha roligt med mitt gäng.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad förut för typ ett år sen ett par gånger och har varit en dålig rpare men vill ta rp på allvar och det är därför jag tycker att det blev så tråkigt att det blev såhär pågrund av nånting jag inte visste om. Jag är inte en sån som fuskar och åker runt och skjuter längre utan som sagt jag var och plockade droger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Varit mycket mer försiktig, tänkt efter mer och kommit ihåg vilken spelare jag var för 9 månader sen dvs inte alls en bra spelare som spelade med dåligt folk som gjorde samma saker som mig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Verkligen. Har lärt mig väldigt väldigt mycket och har förstått att man som spelare har en skyldighet att se problemet och lösa det och inte tro att staffsen ska göra det åt än.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka