Nekad Thore | Ban Överklagan [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: steam:110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thoreeeeeeee

Vem var det som bannade dig? 00.vi

Bild på banmeddelande: image.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att en person riktade på mig från en bit bort och jag hoppade ut och försökte klara mig ur situationen och riktade på honom. Jag skulle istället tagit upp händerna men situationen var väldigt konstig och forstod inte riktigt vad som hände eller vem någon var.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi krockade med massa bilar, alla rpar på skador o sånt och sen börjar en person rikta emot våran bil, jag hoppar ut och vi skjuter ner varandra och sen blir jag kidnappad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var det väl lite 50/50 om jag skulle fått ban eftersom situationen var väldigt skev och konstig och tror inte många fattade vad som hände men respekterar staffsens beslut för bannen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Blivit bannad 1 gång innan senaste 3 månaderna och alla andra banns mer än 1 år sen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle låtit dem kidnappa mig direkt bara istället för att försöka ta mig ur situationen på det sättet jag gjorde och det ska ja tänka på till nästa gång.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut, har lärt mig mycket av bannen och detta kommer inte hända igen ska jag se till. Kommer tänka innan jag gör något nästa gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka