Accepterad Thore | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198303243546/

Ditt Hex-ID: 110000114716d1a

Vad är din discord tagg? thoreeeeeeee

Vem var det som bannade dig? anticheat (320)

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har inte spelat unive på flera månader och har precis kommit tillbaka till rpn och köpte krim för nån dag sen. Jag blev bannad för jag hade fusk i mitt gta men som jag inte använt och jag var inte medveten om att det var kvar och har så klart tagit bort det, använde det inte utan märkte att jag hade det när jag tog upp ett vapen och sen blev jag bannad nån sekund senare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag fick ett vapen av en kompis ingame och senare skulle jag fortsätta plocka kokain, jag tog upp mitt vapen och bara såg att det funkade osv och siktade och då märkte jag att jag hade fusket kvar i mitt gta och blev bannad direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var ingen felaktig ban men jag har inte använt det utan blev bara ett stort missförstånd, har som sagt inte spelat på länge och visste inte att jag hade fusket i mitt gta. Jag har mognat och tar rp på allvar och vill inte att det ska sluta såhär pågrund av ett litet misstag av mig. Har såklart tagit bort fusket från mitt gta efter lite research av vad det var som var fusk och med det sagt menar jag att jag hade absolut ingen koll och hade ingen tanke att fuska.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad förut för typ ett år sen ett par gånger och har varit en dålig rpare men vill ta rp på allvar och det är därför jag tycker att det blev så tråkigt att det blev såhär pågrund av nånting jag inte visste om. Jag är inte en sån som fuskar och åker runt och skjuter längre utan som sagt jag var och plockade droger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Kollat igenom hela mitt gta och fivem innan jag joinade och tänkt på att jag kunde haft saker i det som jag nu hade men hade helt glömt bort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jajjemän. Ska vara mer försiktig osv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka