Nekad Thore | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thore

Medlem
Meddelanden
222
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Thore

Ditt discordnamn: Thore#4513

Ange ditt födelsedatum 29 November 2007

Varför ska just du bli staff? Jag har spelat på Unive länge och har varit staff 2 gånger och jag känner att jag vill testa på igen eftersom det var länge sen sist och det känns väldigt kul och spännande. Det blev inte så bra sist eftersom jag inte fick något område vilket gjorde att jag bara speccade som i sin tur ledde till att jag tröttnade på rollen. Men nu denna gången så ska jag göra mitt allra bästa att få ett område och få flow i det hela vilket kommer göra det extremt kul. Regler och sånt är inget hinder för mig och jag kan regler så det är inte så att jag kommer behöva sitta o plugga reglerna ifall jag blir staff utan jag kan det redan eftersom jag spelat på unive så pass länge. Jag har också börjat tröttna lite på att själv rpa vilket såklart kommer i omgångar vilket gör att jag hellre vill vara staff o hjälpa andra som är nya osv. Jag är en väldigt driven samt social person som kan ta ärenden utan att bli stressad och jag kan utföra dem väldigt bra. Jag gillar det kriminella mycket på servern och har spenderat nästan hela min tid på Unive som kriminell. Jag vill komma på nya ideer inom krim rpn och dessutom göra så att det blir bra för alla och att man följer regler och riktlinjer som staffs sätter upp. Jag vill att dem nya till kriminell rollen ska få en sån bra start som möjligt och se att Unive är en server som vill fortsätta spela på. Det är därför jag vill bli kriminell ansvarig för att hålla koll och göra så det blir bra för alla.

Som en summering av detta jag skrivit, Jag vill bli staff för att hjälpa spelarna på servern genom att specca samt sitta i support och hjälpa dem.Jag vill också vara kriminell ansvarig för att jag varit kriminell den mesta delen av tiden på unive och det är det jag kan bäst. Jag vill att alla nya till krin rpn ska ska känna sig välkommna och att man ska ha bra RP och att dem ska kunna reglerna som sätts upp av kriminell ansvariga bra. Dem ska lixom veta hur man rpar krim innan dem börjar om du fattar vad jag menar. Jag vill också komma med nya ideer och kanske någon ny regler som förbättrar rpn.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kan vara aktiv flera timmar per dag, Det varierar lite på när jag är ute med vänner eller när jag är med familjen till exempel. Jag brukar alltså spela när jag har tid över vilket jag ofta brukar ha vilket gör att jag har många timmar jag kan lägga på arbetet. Jag kommer göra det noggrant och bra.

Hur länge har du spelat på Unive? Sen sommarn 2021.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har som sagt varit staff 2 gånger för några månader sen med mellanrum. Det var en rolig upplevelse men som jag sa innan blev det inte jättebra pågrund av att jag inte fick något område och jag hade ingen struktur eller plan hur jag ville göra vilket gjorde det dåligt och inte bra från min sida. Denna gången kommer jag att verkligen försöka få ett område jag trivs med snabbt och sedan bara börja. Det kommer bli en rolig resa ifall jag nu får denna chans. Så att till exempel veta hur jag ska ta ärenden, kunna kommands osv är ingen fara för mig eftersom jag gjort sådant förut och det kommer flyta på extremt bra. Jag kan även forumet bra och det kommer inte heller bli något problem. Jag har tagit väldigt många ärenden under tiden jag var staff och jag är inte rädd för att sätta ner foten om det behövs. Man ska alltid vara hård men rättvis är ord jag tycker är viktiga som staff.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Kriminell, RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nej.

Senast ändrad:
+rep Han har varit staff 2 gånger innan och då skötte han det jättebra, när han väl vill så kan han.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka