Nekad ThomasPiltz33 | Medlem ansökning [Stoufzz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ThomasPiltz33

Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Piltz

Vad är ditt discord namn? kentlilje

Vad är ditt födelsedatum? 3 December 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Thomas Piltz, 48 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Vänlig, fredfull och äventyrsfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är 48år gammal och ca 173cm lång, han är norrländsk och bor i norra delarna, mest ute i skogen där han jagar skatter och jagar. Hans mål med livet är att få en stor truck och ett fint jaktbyte. Han är inte kriminell och alltid vänlig. Han jobbar för polisen och försöker också jobba sig upp där. Han spenderar som sagt mycket av fritiden i skogen och jagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra genom att bli polis då jag sett att det är lite av ett överflöd av kriminella just nu. Jag har några timmar på servern unwhitelisted. Så jag tror det är dags för mig att bli det nu.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man själv styr hur bra scenario motpartern har. Får motpartern ett bra scenario så får man oftast själv ett bra scenario. Annars brukar det sträva iväg till att man vill vinna själv och då blir det en sorts kamp.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har blivit kickad för att jag stulit en polisbil, men jag var osäker på att det var en polisbild då den var civil. Jag märkte det bara efter jag kunde slå på sirenerna, precis då blev jag kickad.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM - VDM, Powergaming, Metagaming, Sunt förnuft, Combat logging.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, blev rekommenderad att bli whitelistad för att jag klarade polistesterna men arbetsgivaren insåg att jag inte var whitelistad. Så för att bli polis måste jag vara whitelistad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka