Nekad thigerffs | Polismyndigheten Ansökan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

thigerffs

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2007

Vad heter du på discord? Purjolök#4578

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 201

Hur aktiv kommer du att vara? Detta är den enda servern jag kommer köra på så det blir så ofta som möjligt! När skolan börjar kommer det bero på om jag har tidig eller sen träning men kommer 99% av tiden vara aktiv minst en gång om dagen.

Vad heter du? Bernt Andersson

Hur gammal är du? 26 (Rynkor gör så jag ser äldre ut) född 1995-06-11

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? Absolut

Varför vill du bli polis? Det är det jag är bäst på och tycker är roligast. Det roligaste inom polisyrket är att lösa kluriga situationer, delta i biljakter, samarbeta med kollegor och träffa nytt folk. Men jag vill bli polis för att kunna alla civila trygga t.ex. kunna GÅ över en gata vilket man knappt kan göra nu då det kommet en bil som bränner förbi i 500. Jag tycker att det är överdrivet mycket kriminalitet i denna stad och jag vill vara en av dem som gör något åt saken och försöker förändra på det!

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Att kunna hålla civila trygga och göra det normalt att följa lagen t.ex. när man kör. Polisens mål är att minska brottsligheten och öka tryggheten i samhället. För att underlätta för kollegor är det viktigt att ha förmågan att vara social och kunna samarbeta för att förhindra brott.

Vad vet du om yrket i helhet?
Jävligt kul man lär sig känna kollegor och utvecklar sin sociala förmåga. Polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Polisens största jobb i helhet är att känna att civila kan gå trygga och att förhindra att brott sker t.ex. att hålla någon i häktet i längre tid för vi konstaterar att personen är en fara för exempelvis en familjs eller liknande. Polisens mål är att minska brottsligheten och öka tryggheten i samhället.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja från Avail och solsidan (båda är nu helt döda så jag vill fortsätta med att rp:a polis här) Har haft mycket erfarenhet att jobba inom FRI (Förstärkta insatsstyrka), civilt och mc polis. Det är inriktningarna som jag vill jobba inom sedan när/om jag får jobbet som polis.

Hur är du som person? Lugn och har det enkelt för att berätta det jag tycker och tänker. Jag som person är bra på att hantera svåra situationer och tycker att det är kul att delta i dem situationerna. Jag är en person som inte tar åt sig om negativt sägs men försöker alltid förbättra mig själv som person.

Är det något vi bör veta om dig? Jag är bra på att hantera svåra situationer och gillar att träffa nya personer!

Senast ändrad:
Tillbaka