Nekad TheZorro | Medlem ansökning [Fille]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

TheZorro

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? Steam-ID: 76561198054355957

Vad är ditt namn i verkligheten? Tony

Vad är ditt discord namn? Beatjunkzz#4373

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 1998

Berätta om din karaktär. Eftersom alla vill heta Angelo, heter min Alexander Da Costa ;)

Alexander Da Costa är en kille som är uppvuxen i Los Santos City, han har en väldigt fin utbildning då han gick på Richman University och studerade kriminalvetenskap och Juridik. Istället för att fortsätta vara med i ett kriminellt gäng som tonåring beslutade han sig för att följa lagens långa arm, detta efter hans bästa vän blev skjuten på Groove Street en natt. Som tidigare kriminell förstår Alexander hur gängen fungerar och har sina erfarenheter därifrån, och förstod att han inte hade något annat val än att välja mellan rätt eller fel.

Han är en skarp men mycket trevlig kille, som brinner för att utveckla Polismyndigheten i LS. På fritiden älskar Alexander att hänga på stranden, träna och hänga med kompisar.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är en person som älskar att rollspela, även trots jag ej gjort det i ett online community. Jag ser vilken nivå att realsim som serven håller och kan därför identifiera mig med den sortens spelmiljö, jag är en seriös spelare som ser till allas bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer kunna bidra till att utveckla servern och upprätthålla den vision som ledningen har, men även erbjuda respektive spelare en god spelmiljö att vistas i. Har även flera tidigare adminroller om det skulle komma tillhanda för eran fördel.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Då det är rollspel, måste man utgå ifrån en värld med riktiga människor. Det finns ingen tävling i spelet, och att spela för motpartens vinst innebär att kunna ge en så god spelupplevelse till alla. Alltså att inte förstöra för andra spelare och deras intutioner, alla spelare är på servern av samma orsak och den ska värdegrundas men framförallt respekteras.

Hur hittade du Unive? Via TikTok och YT

Tillbaka