Nekad big | Medlem ansökning [Lasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

big

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Princenad

Vad är ditt discord namn? big10281

Vad är ditt födelsedatum? 20 Maj 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: samir costa, 16 år.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kall, smart, hänsynslös.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Samir Costa växte upp i en trång kriminellt belastad stadsdel där överlevnad krävde att du var snabb i huvudet och hård i nävarna hans mål är att försöka sitt bästa att gå up i rank och bli den bästa.

Vad kan du bidra med till serverns RP? att ha bra roleplay.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? man ska agera på det sättet som gör att den stunden blir roligare eller mer realistisk

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja jag har brytit mot en regel det var metagaming jag lärde mig att man måste (deafen).

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ja det kan jag. powergaming, metagaming och respekt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en spelare som gillar att bygga upp historier tillsammans med andra inte bara att vinna.

Nekad.
Anledning:
Vill att du utvecklar din karaktärs beskrivning.
Vill även att du berättar mer om serverns regler.
Vill även att du läser på regeln om att spela för båda partnerna.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Tillbaka