Theultimate | Ansökan till staff [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Användarnamn: Theultimate

Hur gammal är du? 14

Vad heter du? Didar

Vad heter du på discord? AHGGGGG#7269

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Jag kan spela oftast runt 16:00 till 22:00 på vardagar förutom fredag. På fredagar, lördagar kan jag köra från 09:00 till 01:00 och på söndagar kan jag köra från 09:00 till 22:00

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle se till så att alla sköter sig och jag skulle specca mycket, jag vill att allt lall ska bort på servern och detta ska bli en härligt underbar server att spela på, också kommer jag försöka utveckla servern så att vi får in mer spelare som kan rpa.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det? Ja jag har vart Mod på en server som nu dom har stängt ner dock, där så var det ganska mycket lall så det var viktigt att vi specca mycket och öppna ögona, jag har också vart staff på denna server och då vare ganska mycket lall så det var typ samma sak att hålla ögona öppna ganska mycket.

Vad kan du om skripts? jag kan inte så mycket om skripts.

Senast ändrad:
Du har sagt "Håll Käften" till mig ett x antal gånger, hade tipsat
om att inte säga så till Staff ifall du vill Ansöka om att bli en!

Du har sagt "Håll Käften" till mig ett x antal gånger, hade tipsat
om att inte säga så till Staff ifall du vill Ansöka om att bli en!
Hmmmmm, asså förlåt för att jag sa hållkäften 1 gång, men de klart jag blir arg när du vägrar hjälpa mig i support, säger att jag slösar er tid när jag behöver hjälp, drar mig till en annan support bara sådär och döper om mig till ''swagkid''

Ja det är redan löst, men du ville ha en gun utan bevis! Därför sa jag att vi inte kom någon vart och slössade våran tid. Då så blev du typ sur, så döpte jag dig till Swag Kid i 3 sekunder och ja, allt är redan löst

Ja det är redan löst, men du ville ha en gun utan bevis! Därför sa jag att vi inte kom någon vart och slössade våran tid. Då så blev du typ sur, så döpte jag dig till Swag Kid i 3 sekunder och ja, allt är redan löst
Om de är löst så behöver du inte ta upp det, eller hur?

Ser bra ut, du kan utveckla svaren lite mer för att visa att du verkligen vill blir staff.
Annars är det bara att vänta tills en staff-ansvarig ser detta.

MVH Pontus

Godkänd. Låser och arkiverar.

Tillbaka