Nekad Theultimate | Ansök till whitelist ansvarig [Sebbe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theultimate

Icke Medlem
Meddelanden
282
Reaction score
37
Användarnamn: Theultimate

Vad är ditt namn i verkligheten? Didar

Hur gammal är du? 14

Vad heter du på discord? TheOneAndOnly#7269

Hur ofta kommer du kolla whitelist ansökningar? Jag kommer kolla typ varje dag eftersom mitt jobb är just att ta in nya spelare som kan rpa och det blir roligt att spela på servern.

Hur aktiv är du i discorden? Jag är ganska aktiv jag sitter där varje gång jag e inne på min dator, jag kommer vara ganska aktiv på discord och forumet men kanske mest discord för där sitter det mest folk som vill ha whitelist, men om det är mer i forumet så är jag aktivare där, men kommer såklart vara aktiv på båda.

Varför vill du bli whitelist ansvarig? För vill ta in nya spelare som kan rpa och verkligen vill det jag vill inte att bara lallare ska komma in på servern, och rdma och vdma, självklart kommer jag ta in folk som inte rpat länge för alla har vart där, men då vill jag se att dom vill verkligen lära sig och läsa reglerna på riktigt så dom förstår.

Varför ska just du bli whitelist ansvarig? För jag är aktiv på forumet och discorden och jag kommer alltid kolla ansökningar, och jag kommer inte bara ta in folk, när jag ska ta in folk i whitelist så vill jag se att folk verkligen vill bli whitelist och lägger ner mycket tid på sin ansökan, en halv mening räcker inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka