Nekad Thete | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Thete

Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
0
Ditt discord namn: Thete

Ditt Hex-ID: Thete26

Vad för typ av beslut gäller det? Grov Fear Rp

Vem/vilka tog beslutet? Tror berra

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom det såg ut som att jag försökte utnyttja bagageutrymmet eller agerade på ett sätt som bröt mot reglerna. Det som faktiskt hände var att jag råkade trycka på Q när jag skulle gå ur bilen, vilket gjorde att jag av misstag hoppade in i bagageutrymmet. Jag gick direkt ut igen och riktade mitt vapen ner i marken. Det var aldrig min avsikt att bryta mot några regler eller få någon fördel, utan det var ett rent misstag. Jag förstår att situationen kan ha sett misstänksam ut från en admins eller andras perspektiv.

Hur är beslutet felaktigt? Jag anser att beslutet är felaktigt eftersom det bygger på hur situationen såg ut, inte på vad som faktiskt hände. Jag råkade av misstag trycka på Q när jag skulle gå ur bilen, vilket gjorde att jag hoppade in i bagageutrymmet. Jag gick direkt ut igen och försökte inte utnyttja det för att få någon fördel. Jag riktade dessutom mitt vapen ner i marken och blev sedan skjuten. Det var aldrig min avsikt att bryta mot reglerna eller förstöra rollspelet, utan det handlade om ett feltryck. Jag hoppas därför att ni kan granska händelsen igen och ta hänsyn till att det var ett misstag och inte ett medvetet regelbrott.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: De finns i återgärden hoppas att vi kommer att kunna dra ett sträck över deta och att jag kommer inte att göra såna mistag igen och jag va på God men jag är inte en problem spelare men de va bara att jag kunde inte hantera mig själv i den minuten

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka