Accepterad 0sk4ar00 | Beslut Överklagan [Alec]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

0sk4ar00

Medlem
Meddelanden
79
Reaction score
0
Ditt discord namn: 0sk4ar00

Ditt Hex-ID: steam:11000014b9437a4

Vad för typ av beslut gäller det? Har montage på sin youtube, som inte ens va upplagt samt från i vintras.

Vem/vilka tog beslutet? Alec

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom jag hade ett gammalt montage kopplat till mig. Däremot anser jag att beslutet är felaktigt, eftersom montaget är över ett halvår gammalt och inte är något som jag har publicerat eller kommer att publicera. Jag var dessutom inte medveten om att detta stred mot reglerna, särskilt när det rör sig om gammalt innehåll. Jag tycker därför att ett permanent ban är en oproportionerlig åtgärd. Utöver det finns det flera andra spelare på servern som också har äldre montage upplagda på YouTube, vilket gör att beslutet känns inkonsekvent. Av den anledningen anser jag inte att jag förtjänar ett permanent ban för detta.

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är enligt mig felaktigt eftersom det grundar sig på ett gammalt montage som är över ett halvår gammalt. Jag har inte publicerat det nyligen och har inte heller haft någon avsikt att sprida eller använda det igen. Jag var dessutom inte medveten om att ett äldre montage kunde bryta mot reglerna. Jag anser därför att ett permanent ban är en alltför hård påföljd, särskilt när liknande äldre montage från andra spelare fortfarande finns kvar utan att de har fått samma konsekvens.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har tagit bort taget o allt, vistte inte att man blir p bannad för man bara har det på datorn.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Din åtgärd överklagan har godkänts.
Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Tänk på detta till nästa gång.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka