Accepterad TheTaztic | Ban överklagan [9bit]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TheTaztic

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198993549302/

Ditt Hex-ID: 11000013d96a7f6

Vad är din discord tagg? TheTaztic#0711

Vem var det som bannade dig? 9bit

Hur lång tid var din ban? 4 dagar 23 timmar och 60 minuter

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Powergaming ~9bit. Återstår: 4 dagar 23 timmar 60 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Därför att jag använde mig av powergaming

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ute och körde precis någonstans utanför sandy nära en besinmack där det var en MC Klubb som hade sin hangout spot eller nåt vet inte exakt. Då var jag med om en olycka som innefattade att jag krockade rakt in i en pelare på bensin macken och flög rakt ut ur bilrutan och in i pelaren som jag egentligen borde dött av. Men så korkad som jag är ställde jag mig upp som om inget hade hänt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absolut ingen felaktig ban utan det var jag som gjorde fel som använde mig av Powergaming vilket jag ångrar nu

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Den första bannen jag fick var precis i när jag började spela på Unive då var det att jag gick runt och lallade med allt och alla och höll mig till det orealistiska. Den andra bannen var att jag glitchade mig ur kåken för att jag orkade inte sitta där längre. Den tredje bannen var när jag körde med min bil rakt in i den stora glasrutan hos Marja-Lisas bilfirma och att jag körde in i ett par människor.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Om vi backar tillbaka tiden när jag började spela på Unive (och det var då jag inte hade läst alla regler) så kunde jag bara skita i att lalla runt och bara spela realistiskt och sköta mig. samma sak om vi drar tillbaka tiden till min andra ban då jag egentligen bara skulle tänkt att acceptera mina misstag och sitta kvar straffet. Och samma sak med min tredje ban jag kunde bara inte gjort det och bete mig. När jag sitter här nu och tänker tillbaka känner jag bara hur dum jag är.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Absolut! Om jag skulle bli unbannad så kommer jag hålla mig till det realistiska och bete mig som en normal individ och inte göra om mina misstag.

Har du läst våra regler? Ja

Bra att du fattar att det var fel av dig att göra så!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka