Nekad therealdr | Whitelist ansökning [Frida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealdr

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198092506737/

Vad är ditt namn i verkligheten?

Vad är ditt discord namn? TheRealDR#2192

Vad är ditt födelsedatum? 28 Februari 1998

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Gustav Möller och är 27 år gammal. En skåning från Trelleborg med mycket personlighet och stora drömmar. Hans uppväxt har inte varit den allra bästa, kriminella föräldrar med drog problem tog mycket på Gustavs barndom. Därför vill han ta nya tag i livet och flytta in i storstan Multistaden.
Gustav är en väldigt social individ som är öppen för mycket men ändå begränsad. Han är ingen klen människa utan står upp för sig själv och tar ingen skit. Dock har han ganska mycket temprament och kan lätt bli lite för arg men något han jobbar på. Han har stora framtidsplaner och vill blir framgångsrik i sitt yrke men problemet är att han inte riktigt vet vad han vill jobba med. Men det är något han ska ta reda på i sitt nya liv i staden.

Varför ska just du bli whitelistad? RP är något av det roligaste jag vet. Jag tar RP otroligt seriöst och följer regler för att få en sådan mogen och seriös som möjligt, för det är då RP är som roligast. Jag blir själv väldigt irriterad på när det blir motsatsen. Därför vill jag bidra med en mogen och seriös RP som gör själva staden till en roligare och mer verklighetsbaserat stad.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Anledningen till att jag vill bli whitelistad just hos er är därför jag uppfattar er som en väldigt bra server med en härlig miljö och mogna spelare. Hört mycket från min tjej att ni även är mycket trevliga vilket låter som ett lockande community att vända sig till. Vill verkligen kunna bidra och hjälpa er server med en härlig RP!

Hur hittade du Multistaden? Min tjej rekommenderade det till mig.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Mitt mål med mitt RP är att kunna lära mig mer om just hur er server funkar men även utveckla mina rollspels egenskaper. Är öppen för att lära mig och ta in från andra och även hjälpa andra om det skulle behövas. Men framförallt är det viktigt att jag ska ha kul och ha roligt med mitt Rpande som leder till en bra RP nivå.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej inte för tillfället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka