Nekad therealanton | Ban Överklagan [vossy+320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/7656119944071843

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? theanton

Vem var det som bannade dig? 320 inge anning.

Bild på banmeddelande: unive2,png.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Inge anning, tror för att vi har samma IP och att min dumma brorsa blev bannad för något som jag inte ens vet.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag har inge anning, jag är en 2022 Spelare på Unive, jag tog en paus mellan 2024 och nu är det sommar och man vill komma tillbaka. Jag har ny dator och sånt, jag kommer in och sånt på datan och jag går in i Unive för det var länge sen, och sen när jag startar om Pure Mode så står det att jag är Bannad 320. Kan ej lägga in filer, för det kommer ej fram i mina hämtade filer. Men jag gick till min brors rum och fråga och behövde hjälp han säger först jag vet inte, sen när jag provar på hans dator är han också bannad. Jag sa har du gjort något, han säger att han blev bannad av Unive. Sen jag säger det är ju de, vi har samma IP. Och då har vi blivit bannad exakt samma. Jag har all bevis om ni vill se om ni inte tror mig, för jag kan förstå att ni inte tror på snorungen som blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte, är 22 År gammal och jag kom presic tillbaka till datorn och fick erbjudande av några kompisar och sånt att komma med i gäng och köpa Kriminell, så jag kommer tillbak till datan och jag frågor min brorsa han säger att han blev bannad för Silent Aim, jag har inge anning om han är bannad för det, jag tror han har använt det. jag har inge anning om det. men jag tror det inte är en felaktig ban från han.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Minns inte alla har tagit paus i 1 År, men jag minns iallfall för Suntförnuft senast.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, för vi har samma IP. Och jag ska flytta ut snart så detta kommer ej att hända igen. Men ja att han inte använder Silent Aim nästa gång, för då bli jag också bannad.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, för vi har samma IP. Och jag ska flytta ut snart så detta kommer ej att hända igen. Men ja att han inte använder Silent Aim nästa gång, för då bli jag också bannad.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ? förstår inte frågan

Senast ändrad:
Skrev inte in det glömmde, men ni ser också att han har använt mitt Forumt konto för att försnabba sin Ban Överklagan. har bevis om ni vill se

Eftersom du inte har skickat banbild så kan jag inte göra så mycket åt dig.

Vete fan hur jag har fått 19 hade 2 och var grön spelare men men vad ska man säga när man har en Unive krigare som brorsa

Tillbaka