Nekad therealanton | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

therealanton

Icke Medlem
Meddelanden
63
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? .dizzyonthebeat.

Vem var det som bannade dig? Emilia

Bild på banmeddelande: dizzy-pressbild-728-s.webp

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Emilia banna mig för Aimbot

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det är så att jag har kommincerat lite med 320 och han har sagt att jag ska kolla mina Medal " Klipps ", men nu verkar han inte svara. jag fattar inte vad han menar med det, jag har inte ens Medal nedladdad senast jag hade det var när jag meta och Ken12 banna mig för det. Men nu är det så att jag blivit bannad för Silent Aim jag har slösat 1500kr på en dag och sen dagen efter blev jag bannad, bevis finns inte 320 säger att jag ska kolla mina Medal Klipps och jag har inte ens Medal nedladdad, jag har ett annat klipp programm som jag använder och om ni vill se det kan jag visa er det. Sen skriver han också att 100% säkerhet att du använder dig av tredjepartsmjukvaror senast jag använde Aimbot var 2024 Juni och då var det största Misstag som fanns, jag har inte använt det mer för jag har fått en ny dator och jag har inte ens fusk på min dator jag kör som en vanlig person. Emilia om du läser detta så vill jag se Bevis på det, för jag kan lova på allt att jag inte har använt mig av Tredjepartsmjukvaror. Och sen skrev han att vi kommer ALDRIG ALDRIG unbanna dig om förnekar detta och jag vet inte ens själv jag blev chockad när jag blev bannad. jag har skrivit en BESLUTS ÖVERKLAGAN Som jag har väntat på i 1 Vecka och 3 dagar och har ej fått svar men det skiteri jag i. jag vill bara fixa detta för att jag är sugen på att rpa på Unive men jag kommer ju inte att bli banad för tydligen ljuger jag. Som jag inte ens gör, för jag har inte medal nedladdad och tar inte klipps på Unive tar bara när jag faktiskt behöver hjälp eller något, plus håller jag inte ens på med Montage för hade jag gjort det hade jag gjort situationen värre och inte ens kommit tillbaka.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Från mitt perspektiv är det felaktigt, jag vet inte, jag vill se all bevis på att jag har använt mig av Silent Aim för jag har inte gjort det, ni har ju en av Sveriges bästa Anticheat som finns och hur skulle jag använt mig av det, jag har massa andra vänner som har blivit bannad för samma men dom skiter jag i, jag bryr mig om mig. Men jag har inte ens medal nedladdad och jag klippar inte när jag dödar folk och sen gör jag inte heller Montage på Unive, jag tycker om jag ska vara helt ärligt med det TÖNTIGT att göra det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit banad tidigare men jag har tagit lärdom av alla mina bans som jag har fått på Unive

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag hade gjort annorlunda, jag gymma i Gänghuset sen blir jag bannad av Emilia, och det finns inge bevis jag tror om jag ska vara helt ärlig med er att ni har tagit fel person.för jag har inte ens Medal neddladdad. Jag har ett annat Klipp Programm som jag använder mig av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte, men jag vet att jag inte ska fuska, för jag har gjort det i Sommras i 2024 som jag blev tagen av. Och har aldrig gjort om det.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? # PLUS PHILIP320 säger att kolla mina Medal Klipps jag har inte ens Medal nedladdad.

@Emilia När du ser detta, jag vill jätte gärna bli Unbannad fattar inte varför jag blev bannad för Silent Aim och sånt. Och att bevisen finns i mina Medal klipp har inte ens medal nedladdad vill se klippsen, jag ber dig emilia.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka