Accepterad thepojo | Medlem ansökning [Naod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thepojo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Maik

Vad är ditt discord namn? ABU ZB#0742

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. Abdi Abu Mohammed är en ansvarsfull person som nyligen har flyttat till stad. Med ett stort intresse för bilar har han köpt många bilar sant en båt. Genom åren har Abdi följt sin passion för bilar, vilket har gett honom glädje och större intresse för bilar.

Abdi brinner för att bidra till samhället genom att arbeta inom polisen ( han vill göra det ) . Han ser sin roll som en polis som en chans att påverka positiv förändring. Det är inte bara den spännande och utmanande hos yrket som lockar mig, utan också möjligheten att vara en beskyddare och stödja människor i utsatta situationer. Man ska vara till hjälp i alla situationer

Abdi har alltid haft en stark medkänsla för de som behöver hjälp.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är fast besluten att bidra med en enastående rollspelserfarenhet på en hög nivå. Genom att hålla mig strikt till reglerna kommer jag säkerställa att allt flyter smidigt och att spelupplevelsen förbättras till det bättre. För mig är det viktigt att hålla en respektfull attityd gentemot alla spelare och karaktärer, eftersom jag vill skapa positiv och trivsam spelgemenskap.

Att hålla sig till reglerna är inte bara en självklarhet, det är också en garanti. Genom att respektera spelreglerna och vara konsekvent i min RP-skicklighet kan jag bidra till en balanserad och realistisk spelvärld där alla har lika möjligheter att njuta av spelet fullt ut.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är viktigt att komma ihåg att RP handlar om att skapa en gemensam berättelse och att ha kul tillsammans. Genom att släppa på behovet av att alltid vinna kan vi uppleva en djupare och mer autentisk RP-upplevelse. Att ha roligt och skapa minnesvärda ögonblick är det ultimata målet, och ibland är det genom att låta andra vinna som vi kan uppnå det.

Hur hittade du Unive? Genom mina underbara och fina vänner

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka