Accepterad thepojo | Medlem ansökning [Flygplan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

thepojo

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198089979156/

Vad är ditt namn i verkligheten? Mike

Vad är ditt discord namn? Abdii#0742

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 2000

Berätta om din karaktär. min karaktär heter abdi abu mohammad, han har inte bott i staden så himla länge men han känner välidgt många människor och han har sjukt många vänner i staden. abdi abu mohammad kommer ifrån en annan stad, han stannade här då han trivdes så himla mycket med både gemenskapen och hur trevliga alla är. Hans vänner hjälper han med allt ifrån att köpa och sälja bilar och tjäna pengar. Han har lyckats köpa till sig en bil för ungefär 20 miljoner och är sjukt glad över att visa den. abdi abu mohammad dröm är att jobba inom sjukvården då han älskar att rädda liv och han vill göra något bra för samhället. Han vill ge något tillbaka till samhället. abdi abu mohammad älskar att hålla på med bilar, han kan även tänka sig jobba på anitgen mekonomen eller auto experten då hans bilintresse är sjukt stort. abdi abu mohammadär född 1999 och hans vänner i hans omgivning är jämnåriga. abdi abu mohammad kommer kämpa sig upp för att skapa roliga minnen i staden, han vill även skapa sig en framtid där han har roligt med sina vänner när dom festar och har det gött. abdi abu mohammad och hans vänner festar en hel del på olika klubbar dom dricker loss och spenderar massvis med pengar där. abdi abu mohammad vänner är väldigt rika och har det bra ekonomiskt och han får hjälp med den biten så pengar är inget han tänker på utan det han vill mest är att ha roligt och skapa roliga minnen med sina vänner. Han älskar även bilträffar och han visar gärna upp sina bilar. Han som person är väldigt glad och positiv han är trevlig och älskar att hjälpa folk omkring sig.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med ett bättre rp så jag är erfaren och online så ofta jag kan så tror jag att jag hade kunnat skapa roliga scenarion med ny människor och helt enkelt utveckla rp upplevelsen så att man kan få sig ett skratt även i tuffa situationer då jag är en person som skämtar om en hel del saker och höjer stämningen ooc och ic, Jag sköter mig alltid efter de regler som finns

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Gemenskapen, bilarna och överlag servern. Alla är trevliga och håller ihop alla verkar ha en rolig upplevelse och jag vill vara en del av denna gemesnkapen.

Hur hittade du Unive? Mina vänner rekomenderade mig denna servern men jag har även tittat på twich då folk streamar ifrrån unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? mitt största mål är att alla skall ha roligt när vi spelar för det är det ju faktiskt det vi gör vi spelar för att ha kul inte för att bråka och skrika på varandra. Och mitt mål är även att höja rp:nivån på servern vilket jag tänker göra genom att sköta mig och inte bryta mot lagar och regler.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Mitt mål med unive är att skapa massvis med minnen och hålla fast i denna gemenskapen som är otroligt stark. Jag vill uppnå en karaktär som många känner och har roligt med. Jag vill låta min omgivning och jag ha roligt.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej!

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka