Nekad Korpem 215 | Medlem ansökning [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Korpem 215

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Mohammad

Vad är ditt discord namn? moshiesty

Vad är ditt födelsedatum? 5 Februari 2005

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Mohammad Abdalla

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Smart, Stark och Modig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Korpem kommer från Möllevången i Malmö. Uppväxt i fattigdom med en ensam mamma och ett liv fyllt av problem. Redan som ung drogs han in i kriminalitet – nu livnär han sig på rån, droger och gatan. Han är smart, farlig och lojal mot få. Drömmen är enkel: bli rik, lämna skiten bakom sig, och aldrig mer behöva kämpa för att överleva.

Vad kan du bidra med till serverns RP? En riktigt Rp kille tar de seriöst

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag måste ibland ta bara att jag kan förlora oavsätt utan problem

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Att man ska följa lagen utan att blir bannad

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? FearRp att va rädd om sitt liv, VDM att jag inte får använda en bil som ett vapen

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har varit medlem förut men jag sålde min dator så jag sluta spela

**Nekad.**
Anledning: Din text är skriven av AI.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka