Accepterad Theoniz | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theoniz

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo Nilsson

Vad är ditt discord namn? Theo

Vad är ditt födelsedatum? 22 Juni 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Niklas Jansson, 24 år/ 06/07/2000

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Härlig, trevlig och pratglad.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Jag har varit både byggare och är nu skattjägare, mina framtidsplaner är att bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god stämning och vara hjälpsam.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda parterna ska få ha kul och inte bara en part.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, det har jag inte vad jag vet!

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- att man dödar någon/ slår någon utan anledning, METAGAMING- att man använder information som din karaktär inte vet om t.ex om du hört något i Discord, COPBAIT- att man försöker få polisen att t.ex jaga en eller få deras uppmärksamhet OCH VDM- att man använder sitt fordon som ett vapen t.ex att köra över personen.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är respektfull!

Hej!

Du måste skriva in ditt fullständiga discord namn då det finns flera som heter samma sak som du skrivit.

Du måste också hasamma namn på discord som du har på steam.

Vill också att du utvecklar Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du har 24 timmar på dig innan din ansökan nekas!

Nizze8040, visningsnamn PangareN. Steam är också PangareN. Så jag började med att skaffa jobb som byggare, sen upptäckte jag att man känade mer på att vara skattjägare så då bytte jag jobb till det. Men nu när jag har skaffat bil och en hyfsad ekonomi så vill jag gå vidare i det hela och då kanske gå med i något gäng eller liknande som kriminell eller vad man ska säga, och sen utgå och växa därifrån!

Om du menar liksom mer in personligt så har du de här, Niklas växte upp i en liten familj med bara sin mamma, då pappan varit otrogen och lämnat. Genom alla åren i skolan har han haft det tufft men ändå klarat skolan med hyfsade betyg. Efter första året efter skolan så går hans mamma bort, de här gör att Niklas börjar dras åt drogen och alkoholen men efter en överdos så bestämmer sig Niklas för att börja rätta till livet igen!

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka