Nekad Vbviktor7 | Medlem ansökning [nmthelaw]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Vbviktor7

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Viktor Bergenstråhle

Vad är ditt discord namn? vbviktor

Vad är ditt födelsedatum? 11 Augusti 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Adonis Vesnic 19 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Kaxig, bra attityd och bra ledare.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Släkten har rötter i bagdad men flydde när jag föddes för att få en bättre uppväxt. Framtidsplaner är att bli kriminell.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Roliga scenarion, bra rp, seriös rp och bra attityd.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte spela för att vinna scenariot utan för att båda ska ha kul.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej för att jag inte kört på servern så mycket

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait innebär att du försöker få polisens uppmärksamhet genom att t.ex Du befinner dig vid ett trafikstopp och du har en polis bredvid dig. Du kör mot rött.Fear rp innebär att man ska vara rädd om sitt liv t.ex om någon riktar en pistol mot dig ska du inte bara springa där ifrån utan du ska upp med händerna och lyssna på vad dem säger.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej inget speciellt som jag kommer på just nu.

Nekad.
Anledning:
mer utveckling på detta Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka