Ej Antagen Theolitoz | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theolitoz

Medlem
Servervakt
Meddelanden
26
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? Theolitoz

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Många som jag spelar med på unive är just medlemskaps ansvariga, dom rekommederar att jag ska söka till det så därför gör jag det, jag tycker det är kul att hjälpa lite nytt folk som kommer till servern.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni borde välja mig pga min kompetens, för att jag är mogen och är aktiv nästan varje dag. Och jag kan bidra med bra ansökningar aktiva intervjuer och ta ansökningar så fort jag har lärt mig hur man gör.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Med respekt och så ska man vara snäll, man ska ha tålamod då dom kommer ha frågor och dom några komemr inte kunna så mycket, därför ska man ha tålamod och vara snälla mot alla nya.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Alla ska få chansen att bli medlem, det ska inet vara krav eller liknande. alla ansökningar kommer jag behandla lika, inte olika baserat på olika faktorer, dvs ålder mm.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Vara mogen
kunna reglerna
allmänt bete sig och inte vara taskig eller lalla.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Mitt ansvar som medlemskaps ansvarig hade 100% varit att kolla på forumet, läsa ansökningar och ta intervjuer. jag komemr vara mycket aktiv inom detta,

Hur ser din aktivitetet ut? Mycket aktiv men har ett liv utanför unive, men är inne så ofta jag kan dvs ungefär varje dag 2-3 timmar om inte mer. sen mer på lov och helger såklart.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nepp

+rep har varit biträdande chef på rekrytering och hjälpt mig enormt mycket har den kunskapen för att kunna hålla samtal med andra samtal följa instruktioner

Toris 👆 ge honom en chans ❤️🙃

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka