Inaktuell Theolarm1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Theolarm1

Icke Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Theo

Vad heter du på discord? theokung08#7048

Ange ditt födelsedatum 11 September 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill kunna plocka vallmo och göra vissa andra saker....

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? för jag vill gärna vara medlem i unive staden

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker man ska prata så trevligt som möjligt och ha ett snällt bemötande

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? jag ska lyda alla regler och hoppas när jag lyder dom att andra ska börja lyda dom mer

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att dom andra typ ska se upp till dom som är medlem så dom också vill bli medlem

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? att jag ska lyda dom flesta reglerna

Hur ser din aktivitetet ut? jag spelar fotboll och går i skolan spelar på unive....

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive för jag tycket det är den bästa serven

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej inte vad jag vet

Senast ändrad:
Tillbaka