Nekad Theodox1 | Medlem ansökning [1.Daoud]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/

Vad är ditt namn i verkligheten? Theodor Tingstedt

Vad är ditt discord namn? Benny the driver#3987

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ted Bengtson 22 år gammal och är uppväxt i Göteborg. Redan i ung ålder började Ted gilla bilar, för att de va hans väg att komma ifrån de jobbiga och tänka på annat för när Ted va ung blev han mobbad i skolan för ted va alltid på olika Car metes och sånt för att komma iväg från de jobbiga. Men Ted vågade aldrig säga till sina föräldrar eller lärare för att han blev hotad med att bli slagen eller något sånt så hans föräldrar och lärare trodde att han trivdes i skolan fast de egentligen va rena mott satsen. Men Ted va bra i skolan och gick vidare i livet för han började i gymnasiet och där trivdes han bra han fick en bra utbildning och blev bil mekaniker i Göteborg men han hade tänkt på att flytta så en dag packade han sina saker och åkte till staden unive......

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag kommer bidra med social,seriös och rolig rp för alla som är inne i servern och skapa en bra upplevelse för andra spelare. Jag har även sett på sociala medier när andra spelar Unive och det ser riktigt kul utt och somsagt så skulle jag vilja bidra med social,seriös och rolig RP.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Seriös,rolig och social RP

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att motpartarn också kan vinna scenariot och det blir även roligt.

Hur hittade du Unive? Igenom Youtubers/streamers

Nekad utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP, Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka