Inaktuell Teddan234 | Medlem ansökning [ida]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Teddan234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Ted

Vad är ditt discord namn? Teddan

Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ted Oskarhamn 25 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Tveksam, Oberäknig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ted Oskarhamn växte upp i ett områda där folk bodde fint. Men Ted bodde med sina föräldrar i en liten gäststuga hos sina grannar men Han trivdes ändå där. Teds grannar var mycket rika och bjöd på mat dricka osv. Ted var väldigt tacksam för det. En dag började Ted föräldrar bråka med grannar vilket lede till att de behövde flytta ut och bo på gatan. Efter 1 år så levde Ted själv eller med sin vän i en lägenhet i vinewoods sen dess har Ted haft det bra och det har tänkt att börja jobba med bilar eller styling.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra mycket till servern eftersom jag har en del erfarheter inom Rollspell och vet hur jag ska hantera saker och ting. Vilket jag tycker är viktigt. Men jag har hört att det har blivit lite seriösare på unive och känner att det verkar kul att spela här. Men jag kan bidra mycket till Rollspelet specielt inom jobb.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vinna ett scenario i tex ett slagsmål. I riktiga livet vinner man ju inte alltid heller och det är viktigt med motpartens vinst så att rollspelet blir realistiskt och kul för alla.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej har inte spelat på unive så mycket

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming menas med att man pratar med någon eller några utan för fivem tex på discord eller någon annan platform. Då kan man ge någon slags info till den som spelar. RDM alltså random deathmatch och det menas med att man dödar någon utan anledning helt enkelt. Copbait: Man försöker få polisens uppmärksamhet genom att tex köra förbi i flera hundra kmh

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Hej!
Du har antingen angett fel Discord-tagg, eller så är du inte med i vår Discord-server.
Se till att du går med i vår discord om du inte redan är med: https://discord.gg/unive
- Samt du måste ha samma namn på dc som steam

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.

Nuvarande roller:

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom du redan är test medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka