Accepterad Theodox1 | Ban Överklagan [LK040]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/edit/info

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad är din discord tagg? fiskmas3n

Vem var det som bannade dig? LK040

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: 321.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Däför jag använde Crosshair i ett klipp, och detta ber jag så hemskt mycket om ursäkt för, även fast det inte var med meningen eftersom jag spelade en cs match innan, jag hoppas på att ni staffs kan förlåta mig över detta, jag kommer även ta att avistalera crosshair-v2 så inga mistag händer i framtiden. LK040 jag fattar såklart varför du bananr mig eftersom du har bevis på att jag använde crosshair-v2 i ett klipp, och kan lova dig att varför jag stängde ner min live var för jag inte kunde höra dig alls, jag lagade som en gris, och så fort jag stängde ner min stream så restarta jag mitt dc, o sen funakde det, jag raderade inga klipps eller nåt, det kan jag lova.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag rpade som vanligt sen hoppade jag supp om ett annat scenario, men under det supp ärendet tog LK040 upp, det omtredjeparts mjukvaror (crosshair).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Efter jag fått tänka efter lite nu i ett par dagar fatt jag att det inte var en felaktig ban då dom har bevis att jag använde crosshair i ett klipp, Och eftersom jag stängde av min live så fattar jag ju själv att staffsen tror att jag raderar klipp, men detta gjorde jag då inte men ber just nu att jag får en andra chans utav er staffs och hoppas på att ni kan förlåta mig över detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har blivit bannad antal gånger förut men det var länge sedan runt 2021-2022 så kommer inte ihåg men kan alla regler nu och läst igenom flertal gånger.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tänkt extra mycket på att stänga ner Crosshair-v2 innan jag öppnade FiveM, jag hade även kunnat skitit i att lägga ut klippet i 2024 klipps för då hade detta aldrig hänt men eftersom det hände en rolig händelse ville jag visa det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yepp att altid kolla vad man har öppet på datorn så mistag och annat inte händer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jepp.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka