Nekad Theodox1 | Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Theodox1

Icke Medlem
Meddelanden
88
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199136969103/

Ditt Hex-ID: steam:11000014623118f

Vad är din discord tagg? fiskmas3n // skriver i Ban Överklagande - Temporär, men har en PERMANENT-BAN: men den funkar inte o skriva i!

Vem var det som bannade dig? Zeno.0

Bild på banmeddelande: unive.ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag valde att penga dupa 1 gång för min vän sa till mig att det var tillåtet, o då litade jag på honom men efter jag gjort det 1 gång med endast 40k så kändes det som fusk o då slutade jag direkt med det, och sedan dagen efter vart jag permanent bannad vilket jag verkligen fattar, och detta kommer verkligen inte hända igen då jag hatar att fuska på spel, o vill verkligen spela på unive igen då det är den bästa, roligaste och den servern med dom bästa / mesta spelarbasen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo det som hände innan jag gick o la mig var att jag hade penga dupat 40k kanske 5 timmar innnan jag gick o la mig, under dom timmarna efter dupingen så årkte jag o min polare runt o rpade som vanligt då ingen av oss ville dupa nåt mer för det kändes som fusk och att vi ville se hur ekonomin på servern igentligen var o få kämpa för bilar o annat.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 110% jag som gjorde fel då jag begick ett regelbrott där jag, dupa pengar vilket var dumt men det var endast 1 gång och det var en liten summa pengar, jag kastade även ut dom 40k som jag dupa eftersom det kändes som fusk men fattar om ni staffs inte vill ha tillbacks mig, har även mognat upp på dessa månader jag varigt bannad, fattar mer om rollspel och hur man beter sig ig, och i dc. Ber verkligen om ursäkt för detta.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blivigt bannad förut men de småsaker som, VDM, NLR, Power gaming, Men detta var för i tiden runt 2022-2023.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte dupat någon gång, inte ens testat men eftersom jag kände att det kändes som fusk så gjorde jag det endast 1 gång och kastade ut dom dupade pengarna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att man aldrig ska göra regelbrott bara för att testa även fast man gör rätt för sig så, åker man oftast fast ändå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka