Nekad Bl11zz | Ban Överklagan [Snake/Snak312]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl11zz

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
59
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199754583002/

Ditt Hex-ID: steam:11000016af31bda

Vad är din discord tagg? bl11zz

Vem var det som bannade dig? fille

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-12-16 001820.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår varför staff valde att banna mig. Jag använde mig av fusk, och även om det kändes som en liten grej i stunden så inser jag nu att det bryter mot reglerna och förstör spelupplevelsen för andra. Det var ett dåligt beslut från min sida och jag ångrar det verkligen. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och förstår helt att staff agerade som de gjorde. Jag hoppas bara att jag kan få en chans till att visa att jag lärt mig av mitt misstag och kan spela på servern på ett rättvist och respektfullt sätt framöver.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade testa att använda fusk i ca 3-5 dagar. va inne o typ tog bilder o inget mer men förstår att det inte spelar någon roll vad jag gjorde inne på servern med fusket efter det så slutade fusket att funka och i typ 2 veckor och jag använde inget fusk o sen skickde hs janne in bild på att jag hade haft fusk för att själv bli unbannad och jag blir bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var inte en felaktig ban

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. aldrig varit bannad för fusk eller något liknade

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja jag hade kunnat skita i att fuska efter som det inte är kul för andra och det bryter mot server reglerna. men alla fuskade och jag var dum nog o göra samma

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja absoult lärt mig att inte fuska och jag håller inte på med sånt längre och jag ångrar att jag börja fuska

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Detta kommer inte att ändras på. Antigen så tar du erbjudandet du har blivit tilldelad eller så kommer jag neka överklagan.

Då du har kört med fusk. Vill du inte betala så får du inte komma Tbx. Inget som går att ändra på vilket även står i meddelandet över. Men om du inte vill betala så är det ditt val.

Då du har kört med fusk. Vill du inte betala så får du inte komma Tbx. Inget som går att ändra på vilket även står i meddelandet över. Men om du inte vill betala så är det ditt val.
aja tänkte bara för folk bli unbannade utan o betala men då är det väl olika för alla då

Yes. Tyvär är det erbjudandet som gäller och kommer alltid gälla.

Din ban överklagan har nekats. Tråd låst och flyttad till Överklagningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka